Hostel był dobrze zarządzany

Szkoła zorganizowała w ferie wyjazd do Poznania. Każdy kto miał ochotę pozwiedzać zimą to miasto mógł się zgłosić. Ja postanowiłam zapisać się z koleżanką. Nie miałyśmy żadnych innych planów i propozycji więc rodzice pozwolili nam jechać. Szkoła zadbała o wszystko. Wyjazd był zorganizowany i przewidywał wiele atrakcji. Moja koleżanka często jeździła ze szkołą na różne wycieczki. To był mój pierwszy wyjazd. Bardzo się cieszyłam. Koleżanka wiele razy opowiadała o tym, że wyjazdy organizowane przez szkołę są bardzo fajne.

Poznań bardzo mi się spodobał

hostel poznań centrumPoznała sporo osób ze starszych i równoległych klas. Brała udział w wyjazdach wakacyjnych i zimowych. Już nie mogłam się doczekać naszego wspólnego wyjazdu. W Poznaniu mieliśmy zarezerwowany nocleg w centrum miasta. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Poznaniu więc będę miała okazje zwiedzić miasto po raz pierwszy. Hostel poznań centrum rozbił na mnie dobre wrażenie. Do poznania przyjechaliśmy autokarem. W trakcie drogi było bardzo wesoło. Autokar przywiózł nas pod sam hostel. Hostel był pięknie urządzony. Centrum miasta zrobiło na mnie dobre wrażenie. Miałam pokój z koleżanką. Cieszyłam się, że spędzimy ze sobą dużo czasu. Na pewno nie pójdziemy szybko spać bo my zawsze mamy wiele tematów do obgadania. Kiedy się rozpakowałyśmy miałyśmy chwilę dla siebie i około trzynastej miałyśmy zejść na obiad. W hostelu była duża sala, w której mieliśmy zapewnione posiłki. Musze przyznać, ze obiad bardzo mi smakował. Był taki domowy jak u mamy i babci. Zjadłam wszystko. Po obiedzie wyszliśmy na miasto. Pozwiedzaliśmy okolice wokoło hostelu. Na dalsze wycieczki i zwiedzanie wybraliśmy się następnego dnia. Byliśmy w Poznaniu prawie tydzień. Zwiedziliśmy całe miasto i okoliczne atrakcje. Rano po śniadaniu wychodziliśmy z hostelu to wracaliśmy do niego na obiadokolacje. Jedzenie było pyszne i miejsce fajne. Na prawdę czuliśmy się jak w domu. Właściciele dbali o porządek. Pytali się czy nam nic nie potrzeba. Na prawdę bardzo o nas dbali.

Nie spodziewałam się, ze w hostelu może być tak przyjemnie. Hostel miał bardzo dużo pokoi. Sporo osób się tu zatrzymywało z kraju ale także z zagranicy. Z koleżanką poznałyśmy kilka osób z Anglii. My byłyśmy dobre z angielskiego więc przy okazji mogłyśmy się łatwo z nimi komunikować. Nie sądziłam, że w trakcie tygodnia ferii będę mogła spotkać tyle ciekawych osób i nawiązać z nimi znajomości. Z niektórymi na pewno będę chciała nadal utrzymywać kontakt. Będę miło wspominać tegoroczne ferie zimowe, które spędziłam w Poznaniu.